luni, 7 mai 2012

Pescuit Sarca prohibitie

Bine v-am regasit la "pescuit Sarca" adica pe voi cei care mai aruncati cate un ochi critic sau nu, pe blogul meu ca pe cei de la lacul Sarca nu i-am gasit asa de bine. Adica mai exact ieri in data de 06.05.2012 dupa indelungate pregatiri (astea fiind desigur pe deliciul tuturor pescarilor pregatirea dinaintea partidei de pescuit) am purces la drum impreuna cu colegii de bete mai exact vreo doua masini cu destinatia Sarca.


Pana aici totul bine si frumos numai ca aici intervine drama, ajungem pe balta pe la orele 05:00 AM ne-am dus expres pe partea cu salciile acolo mai era doar o masina cu 3 baieti, care pescuiau de pe la ora 04:00.
Ne-am scos arsenalul si pe la a treia lanseta hop telefonul, era varu meu care zice "ba nu l-ai auzit pe ala de partea aialalta cum striga ca nu e voie la pescuit pana pe data de 12 mai".


Intradevar asa tipa saracu paznic din fundul calului, ca omul era in binemeritata lui caruta si incerca sa se faca auzit. Nu am avut incotro decat sa ne facem bagajelul si sa cautam o cale de iesire pe GPS pana la Larga Jijia.
Intre timp mai apare o masina cu alti doritori de natura si aventura, ei fiind mai norocosi fata de noi ca nu au mai apucat sa-si scoata dotarile dpdv al pescuitului, au facut cale intoarsa.
Facandu-ne calcule de ruta pana la alta balta uite ca apare si salvatorul nostru un alt binemeritat carutas tot un fel de paznic, care dupa aceeasi poveste cu prohibitia ne indica o balta tot in zona care ne aflam cu o distanta de cativa km.


Despre aceasta balta va povestesc in urmatoarea postare PODISU.
Colegu "respect" a stiut el de ce a intrebat cand incepe pescuitul la sarca?
Acum pot sa-ti raspund in data de 12.05.2012 :))
In concluzie durerea mare este ca ar fi trebuit si ei sa puna o pancarda la intrarea inspre balta, ca pescuitul este interzis pana la..... macar nu ne-am mai fi rupt masinile pe drumul ala.

Fir intins numai sa aveti unde :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu