duminică, 27 mai 2012

Pescuit la balta din gradina

Nu stiu cat de inedita este aceasta postare dar cred ca va, va starni interesul incat sa vizualizati si filmul de mai jos, film realizat in acest weekend adica in data de 26.05.2012 in gradina casei parintilor mei.
Ca localizare la aproximativ 50 de Km de Iasi pe drumul spre Vladeni-Halceni, iar balta pe care am pescuit este un ramnic de 40-50 m2 cu o adancime de 1-1,5 m, situat in gradina si populat cu peste ca,: caras din Jijia si crap adus de la Halceni in urma cu doi ani si cateva exemplare chiar de 4-5 ani.
Din fericire am reusit sa agat un ciortan de 1,5-2 Kg, tinand cont ca pestele este hranit la doua - trei zile, am avut noroc ca a pus gura.
In primavara acestui an am avut ceva pierderi cam doua galeti de caras dar atat, cel mare a rezistat mai bine peste iarna care nu a fost tocmai una usoara.
Pe aceasta balta se practica doar pescuit sportiv (catch and release) si bineinteles doar de mine.
Incercati sa faceti abstract de minciog si cei care fac galagie :))



                                                            


Pentru prietenii mei care ma urmaresc va doresc,
Fir intins, dar nu aici  :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu