luni, 7 mai 2012

Pescuit PODISU jud Iasi

Dupa cum va povesteam dupa plecarea de la Sarca am luat directia spre Razboieni la o balta din Podisu fiind cea mai aproape de zona in care ne aflam, mentionez este prima data cand merg acolo.


Locatie:
Drumul Iasi-Tg Frumos inainte de a intra in Razboieni, faceti la dreapta este indicat de altfel PODISU, un drum pietruit cei drept dar practicabil fara prea mari denivelari e ok pentru cei inca 5 km pana la baltile respective.

Taxa:
30 de lei in conditiile de trei scule si pe prima si pe a doua balta.
Nu pescuit noaptea.

Nada si momeli:
Porumb n-a pus gura, boilies nu au mai vazut asa ceva (doar daca vrei sa te odihnesti si sa nu prinzi nimic), viermusi si rame pe deliciul lor.


Am zis balti pentru ca odata ajunsi acolo am constatat ca de fapt sunt doua lacuri, pe primul vreau sa va zic ca nu am vazut in viata mea atatia pescari pe o balta la un loc never ever. Atata amar de oameni si ce padure de bete mama... mare atentie si acuratete in aruncarea lansetei ti-ar fi trebuit ca sa nu se lase cu accidente, parerea de rau a mea a fost in faptul ca nu am facut o poza sa va arat despre ceea ce vorbesc. Am si sunat pe varul meu o masina mai in fata si m-a indrumat spre al doilea lac.
Acesta se gaseste imediat dupa ferma se trece un pod si prima la dreapta pe un drum de tara pana la balta aprox 300 metri.


Aici mi-am mai venit in fire nu erau prea multe masini inca vreo 4 cu pescarii lor, printre ei ne-am facut si noi loc adica 6 oameni cu tot cu povestitorul.



E o balta draguta in parametri dar totusi prea aproape de sat, daca esti atent bine vezi cum mesteca tanti Maria mamaliga pentru Nea Vasile de zor, lasand gluma la o parte e destul de ok chiar si vacile de pe malul celalalt manate de un nebun cu o bata au fost pe placul meu :))


Bineinteles la trecerea paznicului pentru birul de 30 de lei acesta ne-a enumerat speciile de pesti:
caras, cteno, ... si de aici l-am cam pierdut cu ascultarea, fiind aceeasi placa cand isi lauda fiecare balta, cu nenumaratele specii de peste, dar totusi ne-a specificat ca, somnul si salaul se afla pe cealalta balta, deci sa ne luam gandul. Banuiesc ca ceilalti de pe prima balta au ascultat aceeasi varianta dar legata de balta pe care eram noi. Mdaaaa.


Acum spre final ce sa zic peste, am vazut ca este nu sunt convins daca crap mare, dar am vazut la propriu cum inotau in bancuri la suprafata apei si nu numai eu, toti care eram pe balta, dar nu punea gura, ori era din cauza ca depun icrele si sunt zapaciti ori...., ca sa fiti convinsi am sa pun si un filmulet scurt ca sa vedeti.





























Capturi dupa aproximativ 12 ore de pescuit:
eu - 2,2 kg de caras si biban care ne-a ..... pe romaneste
nea Costica invingator 3,5-4 kg din aceleasi specii
cumnatu 1,8 kg la fel
cumatru 1,5 kg la fel
varu 1 kg la fel
prietenu lu varu 2 kg la fel
:))))))))))))))))))))))
Total 180 de roni.

Fir intins, dar oare avem unde?



Un comentariu:

  1. Alooo,Dle Badilas,auzi ce spun pescarii?Faptul ca doar stii sa incasezi,dar de faptul ca ei pleaca de pe balta aproape cum au venit,nu te mai intereseaza.E normal?Daca ai fi si tu pescar???

    RăspundețiȘtergere