marți, 8 mai 2012

Prapad,...Prapad,... a prins cel putin...

Un titlu cu un mare potential la prima privire nu poate decat sa te duca cu gandul la poze si povesti despre mari capturi.
Intradevar am si poze cu sa zicem mari capturi, dar nu de peste cum ati fi tentati sa credeti ci...
S-a intamplat anul trecut la Prut si ar incepe cam asa:
cand cititi voi treaba era deja terminata, secretul victoriei e sa fii nitel suparat, asa putin cat sa zici ei lasa,
eram chiar in locul in care pandeam monstrul, era acolo il simt, cam asa e povestea din "Operatiunea monstrul"
de aici continui eu in varianta mea adica:
stand calm, calm pe o saltea de plaja contempland natura, deodata el brusc ataca, o bulboana uriasa, coada lui plescaie apa la mari inaltimi, mulineta nu caraia nici la stanga nici la dreapta, muschii vibreaza il simt in brate, urias Moby Dick, e al meu vino prietene ai luptat frumos, te iubesc, te respect ca doar esti cumnatul meu nu?:))


Am prins monstrul, e simplu in fond nici o scofala asa zicea Marin Moraru asa zic si eu ca doar m-am tavalit de ras, cand stand linistit pe saltea dupa cum v-am zis m-am trezit cu, cumnatelul meu drept in apa intr-un salt involuntar. A alunecat bineinteles de pe marginea malului care era destul de inalt 1.5 m in frenezia lui de a prinde monstrul, el insusi a fost prins.


Am fost acuzat ulterior ca in loc sa-i ofer o mana de ajutor am dat fuga dupa telefon pentru a imortaliza acel moment senzational iar cand a prins o stiuca la Bran de 2 kg nu m-am grabit sa fac poze (de ciuda cred:)) ).
Sa zicem ca e botezul pescarului sa te arunci in apa, noroc a fost ca era doar pana la brau ca de altfel...oricum decat botezul la vanatoare cand stau ditamai oamenii in patru labe asteptand sa fie batuti la fund de toti participantii la vanatoare, suna pervers (acest botez la vanatoare nu este recomandat,  dauneaza grav sanatatii statul in patru labe, daca apar manifestari neplacute cand sunteti loviti peste oua, adresati-va medicului sau farmacistului :)) ).

Fir intins, fara evenimente nedorite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu