duminică, 8 aprilie 2012

La pescuit de nevastuici

Un titlu care te poate duce cu gandul pe carari total gresite. Nu e ceea ce ati putea crede la prima privire, nu am umblat dupa nevestele nimanui dar am avut deosebita placere sa fac cunostinta cu una si spre mirarea mea chiar a stat si cuminte in momentul in care s-a oprit din zbenguiala ametitoare acordandu-mi o clipa pentru ai face o poza zic eu una norocoasa pentru ca intr-o fractiune de secunda a si disparut.


Pentru a avea o imagine mai clara a nevastuicii (copy)
Despre ce vorbim, despre Nevastuica (mustela nivalis) mica dragalasa pentru o fiara cruda si nemiloasa a cotetelor de pasari si animalele mici.

Aici in aceasta postare ar fi fost recomandat sa inserez ceva poze cu, capturi de la pescuit din acea zi dar cum eu nu sunt un pescar mincinos n-am sa o fac.
Asta e tot ce am reusit sa prind in acea zi o nevastuica (fotografic vorbind), e buna si asta si din fericire nu iesi nici cu picioarele rupte si nici nu trebuie sa sari vreun balcon cand esti surprins la alt gen de nevastuica.










Imaginile de mai sus sunt doar cu caracter de prezentare a frumusetelor peisajului de aprilie de la raul Prut.
De saptamana viitoare din 15 aprilie incepe prohibitia asa ca pana pe data de 13 iunie nu voi mai posta nimic de aici. In functie de vreme voi incerca sa mut acest viciu la statator pe balti.

Pana atunci sa auzim de bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu