vineri, 27 aprilie 2012

Pescuit la Scheia

Avand in vedere ca este un iaz la care am avut si eu o contributie acum ceva timp, neinsemnata de altfel am sa va aduc la cunostinta aspectele generale despre locatie si toate celelalte.
Este situata la aproximativ 70 km de Iasi cam atat mi-a aratat la masina pe drumul de la Iasi la Roman dupa Trei Iazuri inainte de podul peste Siret este un drum indicat de altfel care face la dreapta spre Ruginoasa.


In primul sat adica Scheia faceti la dreapta pe un drum de piatra care duce in afara satului pana la iaz.
Drumul este pietruit iar accesul se face indiferent de vreme, aici ma refer la faptul ca daca sunteti surprinsi de o ploaie nu trebuie sa va faceti probleme prea mari puteti iesi foarte usor.


Pe partea stanga se afla locuri de pescuit cu stuf propice si pentru bat de mana la caras iar pe malul drept nu exista stuf, acum fiecare cum prefera. De obicei locurile cu stuf se ocupau la prima ora a diminetii dar nu e problema se pescuieste bine si din dreapta baltii.
Tariful de pescuit era undeva la 20 de ron posibil sa se fi schimbat intre timp.
Specii de pesti ca pe orice balta.

                                           Partener de bete 

La momentul in care am fost la pescuit pe aceasta balta era foarte mult ciortan sa zicem ca acum e de bine ca o mai fi crescut intre timp :)).
Eu unul nu pot sa ma laud cu mari capturi din zona dar am fost martor la o captura a unor baieti (erau cu o masina de NT) poate daca vor citi din intamplare postarea se vor regasi in ceea ce spun, un crap undeva pe la 4-5 kg din estimarile vizuale paradoxal ca baietii dupa ce au luat masa au atipit nitel pe la pranz s-a intamplat si au fost deranjati de clopoteii cei veseli, bine numai unul dintre ei a binevoit sa se trezeasca  celalalt s-a trezit in momentul cand pestele era deja pe mal.                                      
Ceea ce incerc sa va spun este ca balta chiar are peste si la preturile pe care le percep este destul de ok.
Dezavantajul ar fi distanta destul de mare dus intors lejer 150 km, pe de alta parte un loc deosebit.



Fir intins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu